[linux] mirror debianu na tuke

benco na acid.sk benco na acid.sk
Čtvrtek Červen 23 11:44:24 CEST 2005

ahojte,

podla vyjadrenia ftp admina sa vyskytli bezne prevadzkove problemy, ktore sa
uz riesia..no a bol som pravom zdrbany, ze som nenahlasil problemy, kedze na
stranke je uvedeny aj kontakt, takze ked sa to v buducnosti nahodou
zopakuje, reporujte na ftpadmin na tuke.sk :)

b.

On Thu, Jun 23, 2005 at 10:47:33AM +0200, riki wrote:
> Zdravim vospolok
>
> vie niekto co sa deje s mirrorom debianu na ftp.tuke.sk? apt-get mi
> nevie fetchnut nejake baliky z unstablu, namatkovo
>
> Failed to fetch
> http://ftp.tuke.sk/debian/pool/main/libw/libwpd/libwpd8_0.8.2-1_i386.deb
>  404 Not Found
> Failed to fetch
> http://ftp.tuke.sk/debian/pool/main/libx/libxrender/libxrender1_0.9.0-2_i386.deb
>  404 Not Found
> Failed to fetch
> http://ftp.tuke.sk/debian/pool/main/m/modconf/modconf_0.2.49_all.deb
> [...]

[benco]  benco na acid.sk    GPG publickey: http://www.acid.sk/pubkey.asc
Key fingerprint  =  388E 43D9 7316 A4D4 A0EB  C4F2 E769 64EB DEB3 7CF1