[linux] mirror debianu na tuke

Ing. Jan ONDREJ ondrejj na upjs.sk
Čtvrtek Červen 23 11:55:34 CEST 2005

> Sorry ze si rypnem. Ak je preplneny disk, tak to admin nevidi? A ked

Vidi, ale mozno nie tak skoro ako niektory user. :)
Si myslis, ze admin niekolkych servrov nerobi nic ine ako sleduje
velkost volneho priestoru.

> poslem adminovi mail, tak kam sa ulozi ked je disk plny? ;-)

Heh, ved email ma na iny pocitac. :-)
Email je na admina a nie na server.

> sorry ale ak si seriozny spravca tak taku drobnost ako kopec 404 riek v
> logoch a plne disky by si si mohol vsimnut aj bez mailu

A opat, to si myslis, ze nema nic ine na praci ako vkuse sledovat
logy apacha? 404-ky su na niektorych servroch pomerne caste
napr. kvoli roznym virusom. Navyse FTP daemon nepise 404-ky. :-)

Poniektory ludia si velmi zvlastne predstavuju pracu admina.
Ako keby mal len jediny pocitac, ktory vkuse sleduje a nic ineho nerobi.

		SAL