[linux] mirror debianu na tuke

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Čtvrtek Červen 23 11:55:59 CEST 2005

On Thu, Jun 23, 2005 at 11:43:50AM +0200, Lubomir Host wrote:
> Vzhladom na to, ze posledne desynchronizacie neboli prve, som opat
> zacal pouzivat cesky mirror ftp.cz.debian.org. Proste mam pocit, ze sa
> slovensky spravca mirroru o to slabsie stara. :-/

staram sa o to v ramci technickych moznosti hardveru ... a co sa tyka
vypadkov zhruba spred mesiaca, tak chyba bola v proftpd (vid changelog
proftpd pre sarge)

a pokial nedostanem ziadne bugreporty, tak o "desynchronizaciach"
jednoducho netusim ... tesne pred vydanim sarge som uz unstable nepouzival

minuly tyzden som pridal (zatial neoficialny) mirror debian-amd64 ...
iso imidze 3.1_r0 a nasledne 3.1_r0a som mal prakticky ihned hotove,
takze sa snazim ;-)

5o   Peter.Mann at tuke.sk