[linux] mirror debianu na tuke

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Čtvrtek Červen 23 18:14:22 CEST 2005

On Thu, Jun 23, 2005 at 02:14:11PM +0200, Lubomir Host wrote:
> Predpokladam, ze mirror sa robi rsyncom pustanym z crontabu. Ak nie je
> error vystup z crontabu presmerovany do /dev/null, tak problem
> pride okamzite mailom a mozem patricne reagovat.

konkretne je to secondary push mirror, cize ked skonci primary push
mirror svoju pracu, hned pomocou ssh authorized_keys pusti skript na
rsync z mojho stroja

logy mam z kazdeho rsyncu z kazdeho dna: http://ftp.tuke.sk/logs/

> A ked som admin, ktory ma tak vela serverov, tak investujem nejaky cas
> do poriadneho riesenia (napr. nagios) a velmi vela problemom potom viem
> predchadzat. Napr. uz len preto, ze ma to upozorni na dochadzajuce
> miesto na disku vopred.

prave teraz sa nieco take riesi ;-)

mimochodom, trochu som to prehnal s tymi cd a dvd iso imidzmi, pretoze
sice nerobim oficialny mirror debian-cd, tak komplet imidze pre i386 som
urobil ... a miesta bolo odrazu menej ...

hw je uz tiez poriadne starucky a su tam vlastne 4 IDE disky ... teraz
namiesto jedneho 40GB disku bude novy 160GB, takze zase bude isty cas
pokoj

5o   Peter.Mann at tuke.sk