[linux] Ip_masquerade

Marek Zima marek.zima na zimas.sk
Pátek Červen 24 09:26:27 CEST 2005

Dobry den,
> pri zadani prikazu system hlasi Can't locate module ip_MASQUERADE.
pri zadani AKEHO prikazu? predpokladam iptables ;)
Je mozne, ze ste kompilovali jadro? ak ano asi ste zabudli definovat v
IP NETFILTER CONFIGURATION modul pre masquerade
CONFIG_IP_NF_TARGET_MASQUERADE=m

> Neviete mi niekto poradit ako mam zaviest modul na Slackwary?
moduly sa zavadzaju prikazom modprobe resp. insmod ... prvy ja viac
preferujem
... ale modul pre maskaradu je ipt_MASQUERADE.o ...
cize "modprobe ipt_MASQUERADE" zavedie modul

...myslim vsak, ze nefilter si moduly nahrava sam ... opravte ma ak sa
mylim ... ja som zatial nepotreboval nikde dodatocne loadovat moduly pre
netfilter ...

Marek.