[linux] Oslovili ste uz niekoho? Mate TEMPLATE vysvetlujuceho mailu?

martin hudec corwin na aeternal.net
Úterý Červen 28 09:25:32 CEST 2005

Ahoj,

On Mon, Jun 27, 2005 at 07:43:01PM +0200 or thereabouts, Martin Homola wrote:
> Velmi sa mi paco ako si to napisal. Myslim si ze je dolezite aby
> im to kazdy vysvetlil svojimi slovami. Asi nema vyznam ked im
> kazdy posle kupiou toho isteho mailu.

  Kopia toho isteho mailu vskutku nema vyznam, to uz fakt ze dohodnut sa
  na urcitej forme a obsahu daneho apelu a podpisat to (via web napr.)
  je lepsie.

  Ak to ma kazdy pisat vlastnymi slovami, tak to dopadne desivo,
  kazdy apel bude inak vyzerat, nebude to ujednotene, budu mat chaos v
  niektorych terminoch a myslienkovych postupoch - a to poslanci neradi
  :).

  Skor by som bol fakt za akysi jednotny dokument s lahko stravitelnym
  obsahom, podpisany ludmi, zaslany vsetkym slovenskym europoslancom.

  	pekny den,
	Martin

--
martin hudec

   * 421 907 303 393
   * corwin na aeternal.net
   * http://www.aeternal.net

"Nothing travels faster than the speed of light with the possible
exception of bad news, which obeys its own special laws."

   Douglas Adams, "The Hitchhiker's Guide to the Galaxy"