[linux] prikaz dd - kopirovanie particie

tyzenhaus tyzenhaus na atlas.sk
Úterý Červen 28 15:27:13 CEST 2005

nejde mi o zalohu, menim HD za vacsi, pocitac mi okrem ineho sluzi aj
ako herna konzola pre deti na baze windows, a nerad by som zabijal cas
znovuinstalovanim tohto skveleho OS :D.
Este mam jednu otazocku: najradsej by som tu particiu s windows zaroven
zvacsil z 20GB na 40GB ale tak, aby neprestala fungovat instalacia
windowsu povodne na tom mensom disku. Existuje pod linux nejaka
SPOLAHLIVA utilitka na taketo zvatsenie fat particie? Viem, ze mozem
urobit druhu 20 GB particiu a mam po probleme, ale idealne by som tam
predsa len mal radsej len tu jednu 40 Gigovu.