[linux] aku distribuciu na pentium 200Mhz, 32MB RAM

Úterý Červen 28 17:13:13 CEST 2005

On 28.06 16:48, tyzenhaus wrote:
> Hladam nejaku distribuciu na zelezo z nazvu tohto prispevku, chcem tam
> aj nejaky window manager + internetovy prehliadac + nieco na pisanie.

ako prehliadac dillo alebo opera.

> Budu to pouzivat aj BFU, takze to potrebujem nastavit tak, aby sa to
> dalo intuitivne pouzivat a chcel by som, aby to chodilo aspon tak
> svizne, ako na tomto zeleze chodi windows 95 s MS office 97

uz sa mi pomaly nechce verit ze na takej konfiguracii nieco bezalo svizne :)
V kazdom pripade rychly disk a dost RAM dokazu trochu ozivit aj starsi
stroj. Inac to budes musiet okresat alebo skusat lightweight alternativy
typu links a dillo...

> Po hladani na google som sarozhodol pre toto:
>
> http://www.damnsmalllinux.org/
>
> Mate s tym niekto skusenosti, pripadne viete poradit pre dany ucel a
> zelezo nejaku lepsiu volbu?

zozen RAM. nejake 32MB simmy by mali byt po bazaroch k dostaniu a viac RAM
ti moznosti tej masiny poriadne navysi...

99 percent of lawyers give the rest a bad name.