[linux] Linux prikazy

Středa Červen 29 16:27:03 CEST 2005

On 29.06 08:13, rrudolf wrote:
> Zdravim vsetkych. Mam len jednu otazku a to: nema niekto v
> elektronickej podobe /cestina alebo slovencina/ prikazy pre linux. Mam
> aj dokumentacny projekt ale ja by som to potreboval bez tych omacok
> okolo - prikaz, parametre a strucne popisane co to robi. dik

linux prikazy nepozna, linux pozna len programy. Zato mnoho linuxovych
programov pozna prikazy. Chces sa naucit skriptovat v shelli? Potom zhanas
dokumentacie k programom z baliku coreutils a zrejme aj dokumentaciu k
shellu a jeho syntaxi. Existuje vsak kopa dalsich programov alebo balikov a
de facto kazdy z nich ma vlastnu dokumentaciu...
I intend to live forever - so far so good.