[linux] Linux prikazy

rrudolf rrudolf na pobox.sk
Čtvrtek Červen 30 09:34:03 CEST 2005

> Ja som mal v rukach knihu "Linux v kocke", ktorá jednala len o
> prikazoch, aplikaciach a o ich pouziti s vysvetlenim a popisom
> vsetkych moznostiach pouzitia. Velmi dobra ale potreboval by som to
> skor v elektronickej podobe.
> rrudolf

Nespochybnujem Tvoje poziadavky, ale nie je vyhodne mat vedla
klavesnice doslova po ruke papierove vydanie? Ja viem, priklady treba
narocne prepisovat, ale aspon sa naucis prstoklad ;)

Plne stebou suhlasim, problem je inde a to ze skola mi neda 1000,-sk
na knihu a tak si ju zhanam aby som si to mohol vytlacit. Vedenie ma
nazor ze informatik vie vsetko, tak naco minat peniaze na jeho dalsie
vzdelavanie.:-((
/hlavne ze vytlacenie 1000 stranoveho pdf je omnoho nakladnejsie ako
ta kniha ked sa kupi/

rrudolf
--
Urban