[linux] Oslovili ste uz niekoho? Mate TEMPLATE vysvetlujuceho mailu?

Martin Homola tbc na tbc.sk
Čtvrtek Červen 9 21:39:28 CEST 2005

On Fri, Apr 01, 2005 at 08:29:19PM +0200, andrej misovic wrote:
> takze pokusil som sa oslovit mne znameho poslanca,
> a po neakych troch tyzdnoch mi prisla aj odpoved..
>
> ..skuste si to trochu kuknut a mozno
> by ste tiez mohli aj iny poslat neake vase stanovisko/nazor
> na jeho mail k dannej teme, nech mu je to teda trosku jasnejsie..

Tema SW Patentov v EU nepatri na tomto fore medzi
nadiskutovanejsie, ale mnohych znas to tak trochu stve nie?

Chcel by som sa podakovat Adrianovi za jeho inciativu. Je to
chvalyhodne otravovat nasich poslancov a vysvetlit im ako sa
veci maju.

Rad by som sa opytal, neskusali ste niekto posielat nejake
vysvetlenia nasim (euro)poslancom? Nemate niekto tieto maily
odlozene, rad by som aj ja pomohol, pred casom som oslovil
jedneho svojhoho znameho, ktorey je poslancom NRSR, ale nedostal
som sa k tomu aby som mu napisal podrobnosti, pre svoju
zanepreazdennost. Rad by som to ale "dobehol", kazdy "template"
s vysvetleniami a s linkami na vhodne zdorje na nete by helpol...
Je mi jasne ze urcite nie je dobre posielat ten isty mail, chcem
si len zosumarizivat podstatne argumenty.

Na zaver, nepokuasli sa ludia od SK LUGu niekoho oslovit na
oficialnejsej urovni?

EP parlament bude o tejto veci rozhodovat uz 6.7.2005, takze
teraz je celkom vhodna doba...

S pozdravom,
tbc a.k.a. Martin Homola
--