[linux] Oslovili ste uz niekoho? Mate TEMPLATE vysvetlujuceho mailu?

Martin Homola tbc na tbc.sk
Pondělí Červen 27 14:32:24 CEST 2005

Tak som to spachal, seckym 14 nasim europoslancom som napisal a
pokusil som sa im vlastnymi slovami vysvetlit co a ako. Hlavne
som sa sustredil na to, ze podla istych analyz moze mat ich
zavedenie neblahy dopad na ekonomiku v EU.

> V podstate vsetko je velmi dobre spisane na
> http://www.nosoftwarepatents.com/cz/m/intro/index.html a je to po cesky,
> takze poslanci snad nebudu mat problem s jazykovou barierou. Ale je toho
> vcelku dost, takze to chce iba vybrat podstatne veci a skratit to,
> pretoze to inak malokto bude citat.
Skratil som to do jedneho mailu, ale aj tak je to dost dlhe.
Pridal som linky.

Myslim si, ze by bolo fajn keby sme im napisali viaceri. Kazdy
svojimi vlastnymi slovami (pre inspiraciu pripajam svoj mail v
prilohe). Nech maju pocit ze to na Slovensku niekoho trapi. Je
to to najmenej co moze kazdy znas urobit. Pridate sa?

tbc, a.k.a. Mato Homola
--
mailto:tbc na tbc.sk                     http://tbc.sk/publickey.asc
http://www.tbc.sk/                         call: ****************