[linux] Oslovili ste uz niekoho? Mate TEMPLATE vysvetlujuceho mailu?

Martin Homola tbc na tbc.sk
Pondělí Červen 27 19:43:01 CEST 2005

>   ja som zatial pisal len jednej poslankyni, ktoru tak trochu poznam.
Neskusis to poslat aj tym ostatnym? Ja som rozmyslal, ze poslem
aj ceskym clenom EP, kedze ti rozumeju slovencine. A preco mnie
aj vsetkym ostatnym? Aspon nieco kratke v anglictine.

>   Moj text sa snazil vysvetlit to na jednoduchych prikladoch, velmi
>   som nechcel robit mail dlhym odkazmi na vyhlasenia - tychto ludi ci
>   firmy aj tak poznaju viac-menej len odbornici z IT oblasti.
>   "Normalnemu" cloveku Stallman ci Opera vela nehovoria. Ale
>   najdolezitejsi je asi aj tak pocet tychto mailov, ked ich nejakemu
>   poslancovi pride viac, tak uz si da tu namahu a precita aspon
>   niektore z tych odkazov - lebo na uvedenyh strankach je dost
>   materialu aj na tyzden citania :)
Velmi sa mi paco ako si to napisal. Myslim si ze je dolezite aby
im to kazdy vysvetlil svojimi slovami. Asi nema vyznam ked im
kazdy posle kupiou toho isteho mailu.

t.
--
mailto:tbc na tbc.sk                     http://tbc.sk/publickey.asc