[linux] OT: EU patenty - vyjadrenie od nasho poslanca..

Martin Homola tbc na tbc.sk
Úterý Červen 28 17:03:02 CEST 2005

> Dnes som sa stretol s Milosom Sramkom, Ondrejom Jombikom a
> Lubomirom Hostom, ktori pripravuju vyjadrenie (nijak
> neorganizovanej) skupiny pouzivatelov open-source softveru ako
> nesuhlasnu reakciu na vyhlasenie EITCA (europska asocia ITC
> priemyslu) v ktorom pise ze SW Patenty su open-source softver
> "mozu existovat vo vzajomnej harmonii".

Z vyhlasenia sa stala (aj) tlacova sprava. Nove url je tu:

	http://platon.sk/article.php?39

Moznost pripojit svoj podpis trva do dnesneho vecera. Ak sa
chcete pripojit napiste prosim priamo Milosovi Sramkovi
<milos.sramek na oeaw.ac.at>, svoje meno a aky je Vas suvis s
open-source.

Vysledny dokument bude poslany zainteresovanym stranam (teda
hlavne europoslancom) zajtra rano.

tbc
--
mailto:tbc na tbc.sk                     http://tbc.sk/publickey.asc