[linux] OT: TB a Eliot a ALT vs. TITLE - popis obrazkov // inetbanking internet banking a linux / FireFox

Peter konfery na lentus.sk
Středa Březen 2 15:05:20 CET 2005

Ahoj.

1.
Eliot konci:
https://www.eliot.sk/eliot/html/novinky/index.html
https://www.eliot.sk/eliot/html/novinky/info_finish.html
http://zive.sk/h/Bleskovky/AR.asp?ARI=112157
http://www.zive.sk/forum/SubChild.asp?Qst=216286&Main=70
https://kontakt.tatrabanka.sk/eliot/elfeedback.nsf/elkontakt

2.
K reakcii na:
http://lists.linux.sk/pipermail/linux/2003-December/029606.html
resp.:
http://lists.linux.sk/pipermail/linux/2003-December/029607.html
http://lists.linux.sk/pipermail/linux/2003-December/029617.html

Som napisal do TB, ze y bolo dobre doplnit:
source... IMG SRC ... ALT=$text TITLE=$orvnaky-or-iny-text

******
TB Odpoved:
[cut]
 > Podla DTD XHTML 1.0 Transitional nie je atribut TITLE povinny (vid
 > http://www.w3.org/TR/xhtml1/dtds.html#a_dtd_XHTML-1.0-Transitional).
 > Atribut TITLE je na nasej web stranke pouzity tam, kde podla nasho nazoru
 > ma zmysel. Nie su to len obrazky, ako priklad mozeme uviest polozku
Dialog
 > v Kontaktoch. Co sa tyka atributu ALT, teda alternativny obsah obrazku,
pre
 > tych ktori obrazok nevidia, vieme o chybnom spravani v IE.
 > Dakujeme za Vas podnet, radi by sme Vas ubezpecili, ze Vasu pripomienku
 > zaradime medzi podnety klientov k web stranke a budeme sa nou zaoberat.
[cut]
A) odpovedali (v tom je TB na urovni, dokonca Vam zavolaju, ak si to
kdesi naklikate a o presnej hodine a minute! [sak to zaplatime na
poplatkoch za "uctovne polozky" - citaj riadok na vypise :)])
B) vedela (baba - bez urazky - skor naopak=pochvala) o com toci
C) ozaj to uz kdesi na webe pouzivaju

customer-odpoved01 na TB-odpoved01:
 > Podla DTD XHTML 1.0 Transitional nie je atribut TITLE povinny (vid
 > http://www.w3.org/TR/xhtml1/dtds.html#a_dtd_XHTML-1.0-Transitional)
Ano, ale OPTIONAL a IMHO to nijako neznizi bezpecnost, nespomali
servery, ci nezahlti Vasu linku a preto nevidim dovod, aby ste ho v
najblizsej (beta)verzii TB-IB "nasadili" - duplom, ak ho uz pouzivate
inde (co zatial mojej pozornosti uniklo a ma milo prekvapilo).

 > Atribut TITLE je na nasej web stranke pouzity tam, kde podla nasho nazoru
 > zaradime medzi podnety klientov k web stranke a budeme sa nou zaoberat.
Z pohladu tych "co do toho vidia" a osobnych rozhovorov aj mailov som zatial
sa nestretol s nikym, kto vyuziva TB-IB a pri otvoreni tejto temy (TITLE
pri pics) by si nezanadaval, vacsina zo znamych aj podobny podnet ako
moj istotne (AFAIK aj viackrat) zaslala.

Dakujem za Vasu predoslu odpoved a pevne verim v skore nasadenie tejto
moznosti/opsny pre dobro vasich zakaznikov (a prave tych, ktori
technickym detailom nerozumeju, len si vsimnu, ze uz "im tam svieti popis").

Bye
Peter
http://www.lentus.sk
www.lentus.sk