[linux] agregacia pripojenia do internetu

Maros Franko franko na omnicom.sk
Středa Březen 2 17:03:33 CET 2005

Ahoj vsetci,

prispevok mierne off_topic, ale predsa vyuzijem tuto moznost.

chcem sa len spytat na vase nazory ako by sa dala riesit takato situlacia:

exist. uzivatelia na jednej LAN su pripojeny do internetu cez
linux_FW+DSL router od ST.
ku tymto pribudnu dalsi ktory chcu zdielat spolocnu LAN, ale maju dalsie
pripojenie do Inetu .

teda chcel by som vyuzit obe pripojenia naraz (load sharing/aggregation)
a idealne by bolo aby sa zaroven pripojenia zalohovali, teda ak cez 1.
nie tak cez 2.

pozn. zrusit jedno pripojenie a rozsirit to druhe nieje spravne riesenie :-)
pozn2. obe pripojenia koncia eth rozhranim neakeho cisco routra do
ktoreho nevidim.
pozn3. mam k disp. PC+linux+sietove karty a aj router s 3mi eth portami.

jedna vec co mi napadla, rozsirit ten linux o dalsiu eth kartu (alebo
tam dat router s 3mi eth.)
a rozdelit traffic staticky routami(napr. na polovicu), ale to nieje to
prave orechove.

Ak mate napad ako to vyriesit budem Vam velmi vdacny
a vsetci ziaci co to budu pouzivat urcite tiez :-)