[linux] agregacia pripojenia do internetu

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Čtvrtek Březen 3 01:36:11 CET 2005

Ahoj,

> load sharing tohto typu ma jednu nepeknu vlastnost. kazdu chvilu ides
> von cez inu IPcku. niektore sietove sluzby a servery su z toho na
> vetvi, beru to ako kradnutie session. rozdelit to staticky je lepsie,
> budes s tym mat menej problemov.

no, ja to pouzivam uz peknych par mesiacov a problem s tym nebol ziadny.
Skor sluzby, ktore si myslia, ze by sa mi nemala menit ip adresa su zle
navrhnute z principu (napriklad mozem mat proxy s piatimi parentami a
vzdy to ide cez inu ipcku).

Aj podla ISO OSI nema sietova vrstva so sessionami co robit spolu...
Ale neboli s tym problemy nikdy.

  J.