[linux] Linuxexpres

Michal Karas zoliq na azet.sk
Pondělí Březen 7 18:59:47 CET 2005

nazdar,
casopis LinuxExpress som este necital, no chvilu som kupoval Linux +.
Ten sa mal zameriavat hlavne na zaciatocnikov, ale v kazdom cisle bol
aspon jeden clanok aj pre tych pokrocilejsich. No co ma odradilo, bola
predovsetkym cena - v CR sa dal zohnat za polovicnu cenu. Tiez si
myslim, ze ohladom Linuxu najdes odpoved na vacsinu otazok na internete
(co je pre mna, ako studenta, cenovo vyhodnejsie). Takze obsah vzhladom
na cenu bol podla mna biedny.  Co ma tiez sklamalo, bola (ne)kvalita
clankov (zle opisane postupy atd.). No a co sa tyka CD/DVD - alebo tam
bola distribucia, ktoru som mal davno (zadarmo) stiahnutu z netu, alebo
tam bol stary softver (niekedy az 2roky!!!) - na druhej strane soft si
mal aspon pokope a sem tam sa naslo aj nieco co som nepoznal.
V sucasnosti neodoberam ani Linux+ ani LinuxExpress. Radsej sa potrapim
s google a peniaze usetrim :)

zoliq