[linux] setxkbmap na tenkom klientovi

Ing. Jan ONDREJ ondrejj na upjs.sk
Úterý Březen 8 14:30:41 CET 2005

On Tue, Mar 08, 2005 at 01:56:55PM +0100, Peter Gasparovic wrote:

> Tenky klient ma moznost prepinat klavesnice, ale to je zlozite a
> vyzaduje restart sessionu, takze v praxi nepouzitelne. Pozeral som
> xmodmap, je rozumne ho pouzit namiesto xkb ?

No neviem, ale to vyzera byt opat nieco k Xorg/XFree.
Zrejme to bude opat modifikovat veci na Xservri. Pokial viem,
tak rozlozenie klavesov je cisto zalezitost Xov a nie nejakej
aplikacie, takze to budes musiet robit priamo na tom tenkom
klientovi (opravte ma, ak sa mylim).

Co to mas za telnkeho klienta? Nebezi tam nejaky osekany linux?
Ak nebezi, nemozes pouzit ineho tenkeho klienta?

Zda sa mi, ze nejaky momentalne uz zabudnuty Applixware alebo podobna
aplikacia vedela spracovat normalne klavesy a miesto nich
zobrazovat ine znaky. Resp. ak si naprogramujes vlastne aplikacie,
mozes tam niekde urobit mapovanie klavesov. Musis ale riesit
rozne specialitky ako su mrtve klavesy ...

		SAL