[linux] Re: SSH a zapamatane kluce v ~/.ssh/known_hosts

Juraj Variny jv99737 na decef.elf.stuba.sk
Úterý Březen 8 14:40:27 CET 2005

Ved ja som nepovedal ze to musi byt v hosts. Ak mate vlastny nameserver, tak
si tam spravite napriklad

server00 CNAME server
server10 CNAME server

a spravit si to mnemotechnicky tak aby si si lahko pametal ktory alias mas
pouzit, napriklad

ssh -p 9007 login na server07
ssh -p 9008 login na server08

Alebo si spravte wildcard zaznam aby ste nemuseli nastavenie DNS zakazdym
menit, moznosti je spusta.

Teda ak sa to neda vyriesit inac. Uz som tu bol niekedy varoval ze mam sklony
k zbytocne komplikovanym rieseniam.

Juraj