[linux] setxkbmap na tenkom klientovi

Ing. Jan ONDREJ ondrejj na upjs.sk
Úterý Březen 8 16:34:09 CET 2005

On Tue, Mar 08, 2005 at 02:48:39PM +0100, Peter Gašparovič wrote:

> Tenky klient je IGEL a bezi na nom okliesteny linux (igel emebedded
> flash linux), lenze ja mam k dispozicii len aplikaciu "setup", kde sa da
> definovat iba jedno rozlozenie v danom case (teda nic take ako dve alebo
> viac s prepinanim). A navyse pri zmene rozlozenia to ulozi a automaticky
> restartuje (nie uplne, ale restartuje session na oboch plochach), takze
> pre bezne prepinanie ako vo Win alebo Linuxe to nieje.

Vpodstate si myslim, zeby to malo ist aj zo servra cez setxkbmap,
musis ale mat tie klavesnice na servri. Skusil by som nahodit
tie klavesnice na ten embended linux a potom pouzit setxkbmap,
popripade priamo nakonfigurovat klavesnice v /etc/X11/XF86Config.
Ak by to tam nebolo, tak zozen zdrojaky toho embedded linuxu
a dokopiruj ich. Zdrojaky ti podla licencie GPL musia dat.

Ak je toto pre Teba problem, tak asi zabudni na SK klavesnicu.

		SAL