[linux] setxkbmap na tenkom klientovi

Peter Gašparovič gasparovic na pfs.sk
Středa Březen 9 07:47:06 CET 2005

Ing. Jan ONDREJ napsal(a):

>Vpodstate si myslim, zeby to malo ist aj zo servra cez setxkbmap,
>musis ale mat tie klavesnice na servri. Skusil by som nahodit
>tie klavesnice na ten embended linux a potom pouzit setxkbmap,

Ak "nahodit" myslis fyzicky, tak to som urobil. Klavesnica, ktora na
serveri funguje aj prepina klavesnice, po pripojeni na klienta neprepina.

>popripade priamo nakonfigurovat klavesnice v /etc/X11/XF86Config.
>Ak by to tam nebolo, tak zozen zdrojaky toho embedded linuxu
>a dokopiruj ich. Zdrojaky ti podla licencie GPL musia dat.
>
>Ak je toto pre Teba problem, tak asi zabudni na SK klavesnicu.

Mne SK klavesnica funguje, ak si ju v setupe zvolim, problem je v tom,
ze nedokazem "online" prepinat na inu, nez mam zvolenu v setupe.
Prepnutie znamena pre mna zmenu v setupe a restart sessionu.