[linux] pomoc

Michal Toth michal.toth na fm.uniba.sk
Středa Březen 9 08:07:16 CET 2005

Ahoj,

neviem ci si uvedomujes aky bic na seba pleties tym, ze si ochotny
preberat po niektom projekty bez prislusnej dokumentacie - popripade
know-how. Predpokladam, ze dotycny zamestnavatel je jeden z tych, ktori
by vsetko chceli mat za pat korun, pripadne zadarmo a najlepsie hned. Je
vrcholne nezodpovedne posadit niekoho k produkcnemu stroju bez toho aby
mal aspon zakladne informacie ohladom aplikaciach beziacich na takomto
systeme. Najlepsie co mozes urobit je nejakym sposobom sa spojit s
osobou, ktora to prevadzkovala pred tebou. Ocenujem kolegov, ktori ti
poslali ake-take navody, avsak neocakavam nejaky valny uspech od toho -
totiz mailovy server mozes nakonifigurovat (postfixovy) na tisic sposobov.

drzim palce

Michal