[linux] Problemy so Spamassassinom

Jan Karabas janci na savbb.sk
Středa Březen 9 09:45:13 CET 2005

Ahojte,

nainstaloval som na mojom mailovom serveri (Postfix) amavisd-new
spolupracujuci so SpamAssassinom a Clamav, presiel som vsetky navody, ktore
som nasiel v dokumentacii + google + root.cz dospel som k takemu vysledku, ze
amavis sice funguje ako content filter a skutocne filtruje virusy, ale
spamassassin nefunguje. Da sa to lahko zistit z maillogu, pretoze pri starte
amavisu mam v maillogu riadky

Mar  9 09:23:51 colossus amavis[18704]: ANTI-VIRUS code        loaded
Mar  9 09:23:51 colossus amavis[18704]: ANTI-SPAM  code        NOT loaded
Mar  9 09:23:51 colossus amavis[18704]: Unpackers  code        loaded

neviem si s tym uz niekolko dni poradit. Nenajde sa niekto, ktor by mi
pomohol?

Moja konfiguracia: Gentoo 2004.3(1.4.16), Postfix 2.1.5-r2, Amavisd-new
0.20040701 SpamAssassin 3.0.2-r1.

Zdroje problemov mozu byt napriklad:

1) standardna instalacia Gentoo pouziva Maildir a nie mbox, ale kedze som
preniesol system z ineho (kde to fungovalo) a neviem to zatial dostatocne
dobre zmenit (aj ked by to bolo asi vhodne)
2) SpamAssasin je zle skonfigurovany - ale ked ho spustim na nejaku spravu,
tak funguje zodpovedne
3) nejaky debilny bug v amavisd.conf

Diki za pripadnu pomoc

PS: Nebolo by mozne prejst na Sagator (len asi bude treba pozmenit struktury,
aby boli vhodne pre Gentoo)

Janci