[linux] setxkbmap na tenkom klientovi

Peter Surda shurdeek na routehat.org
Středa Březen 9 12:31:36 CET 2005

On Wed, Mar 09, 2005 at 07:51:43AM +0100, Peter Gašparovič wrote:
> LTSP ma uz napadlo v inej suvislosti, ale instalovanie nejakeho ineho
> linuxu znamena asi len flashnutie do jeho romky, na co asi nemam dost
> informacii. Alebo vies o niecom ?
Pokial je to M-Systems DiskOnChip (minimalne Igel-J a Igel-W), je to
podporovane cez mtd-linux (alebo linux-mtd). Ako bootloader mozes pouzit
opecovany grub. Okrem toho oba uvedene maju aj IDE interface (-W normal 40
pinovy, -J 44pinovy "notebookovsky").

Za zhruba 20€ mozes na ebayi kupit ISA-kartu, do ktorej ten DoC mozes pichnut
a pracovat s tym aj na "normalnom" pocitaci (pokial sa za "normalny" da este
povazovat pocitac s ISA slotom, zeano, ale par si na testovanie niechavam).
Chip sa da vybrat beznym srobovakom (hmm, spisovne sa to asi vola skrutkovac),
ale rob to opatrne a rovnomerne z oboch stran.

Distribucia, ktora s DoC vie priamo pracovat je napriklad Route Hat (nepisem
to kvoli reklame ale preto, lebo inu ktora to priamo podporuje ozaj nepoznam).
V inych distribuciach musis opecovat jadro+grub a skompilovat par userspace
veci.

> Peter
S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <shurdeek na routehat.org>, ICQ 10236103, +436505122023

--
                NT, now approaching 23x6 availability.