[linux] DatalockW + Samba

Lubor Kacian kacian na kacian.sk
Středa Březen 9 17:10:23 CET 2005

Dňa Streda 09 Marec 2005 11:17 dopoludnia Mike napísal:
> Zdravim,
> nemate nahodou niekto skusenosti s prevadzkovanim uctovnictva DatalockW
> na Sambe ? Ked pracuje v systeme viacero ludi, zacne sa v priebehu dna
> postupne spomalovat, ked restartujem smbd tak zase zrychli.
>
> Siet je gigabit, klientske stanice sa snazim dat co najlepsie, pretoze
> DlockW dost zatazuje klientov, ale stale nic.
>
> Nastavil som automaticky restart smbd kazdu noc, ale poobede je uz
> system dost pomaly. Castejsi restart si nemozem dovolit...
>
> Nenasiel som zatial ziaden problem so zamykanim, alebo nieco v logoch
> [...]
Netrpezlivo budem cakat na dalsie prispevky na tuto temu. Taketo problemy
mame u troch firiem (jedna sme my). Datalock sa bohuzial stavia k tomu
stavia "Linux nepodporujeme".
Ako prvu radu som dostal, aby sme na servri neprevadzkovali napr. Kerio
Firewall ani mail ani antivirus - samozrejme mysleli tym windows.

Bohuzial, nezavisle na servrovom systeme je to POMALE .
Ale obcas to na tej sambe ide neuveritelne pomaly. Najhorsie je, ze niekedy
sa ten isty user prihlasi na inom stroji, a tam to bezi, aj ked pomaly.
Uz sme dali aj gigovu linku zo servra na switch a nepomohlo. Samba na servri
aj procesor aj diskovy IO sa flaka, server vobec nie je zatazeny.
A co je zaujimave, na W98 staniciach to ide ovela rychlejsie, ako na WXP.

--
S pozdravom
	Lubor Kacian