[linux] www.root.cz co sa deje?

Čtvrtek Březen 10 22:20:39 CET 2005

On 10.03 13:04, Martin Simovic wrote:
> odkedy root.cz zmenili design stranky, prestala mi
> chodit.ma miekto podobny problem?
>
> mi to v browsery redirektne na u.iinfo.cz a potom
> naspat......
>
> skonci hlaskou: redirection limit exceeded.

nemas odtial zakazane cookies?
chujada je v tom, ze teraz ti pri pristupe hodi cookie a redirectne ta sam
na seba.
no, ja novy root zatial necitam a neviem ci zacnem.
Posli tento mail 100 svojim znamim - nech vidia aky si idiot
Send this email to 100 your friends - let them see what an idiot you are