[linux] DatalockW + Samba

Mike mike na spinet.sk
Pátek Březen 11 11:20:55 CET 2005

Matus UHLAR - fantomas wrote:
> [...]

No... vyskusal som, nemam objektivne merania , ale pouzivatelia hlasia
ze to dnes je horsie ako inokedy, takze zapinam oplocky naspat.BTW nemam
pocit podla toho co je v logoch ze by DLOCKW mal problemy s oplockmi.

> a co kernel oplocks? mas ich zapnute?
> (pozri si man smb.conf)

Kernel oplocky su podla toho co je v smb.conf manpage na riesenie
zamykania medzi sambou a lokalnymi procesmi (a NFS)...
V smb.conf ich nemam vobec, cize su na default hodnote (myslim ze su
zapnute). Nevidim dovod ich nastavovat/vypinat, nakolko na systeme
nebezi nic ine okrem samby co by pracovalo so zdielanymi subormi.

Mike