[linux] www.root.cz co sa deje?

Marian Gasparovic marosg na yahoo.com
Pondělí Březen 14 14:17:18 CET 2005

Mne to zacalo podobnu haluz tiez robit, ked idem z
domu, tak je to ok, ked idem z firemnej siete, tak
poobede mam vzdy problem s redirection a rano asi do
10:00 sa tam dostanem.
A to vsetko robim z jedneho notebooku, takze mne to
pripada ako nejaka chyba na nasej enterprise sieti...
A rovnako sa sprava aj pod FF aj pod IE.