[linux] slovensky spellchecker pre oo - fedora core 3

Zdenko Podobný zdpo na mailbox.sk
Úterý Březen 15 09:57:19 CET 2005

Ing. Jan ONDREJ wrote:

>Najjednoduchsie je asi stiahnut si slovensky openoffice.
>Ten to uz ma priamo v sebe.

Pokial nie je problem so stahovanim velkych suborov, tak by som uz
odporucal instalovat testovacie verzie OO2 z
ftp://ftp.linux.cz/pub/localization/OpenOffice.org/devel/680/. Stabilita
je podla mojej skusenosti dobra.
Okrem ineho su tam verzie pre redhat a debian a tieto baliky obsahuju
IMHO vsetko dostupne, co sa tyka slovenciny/cestiny.

Zd.