[linux] slovensky spellchecker pre oo - fedora core 3

Ing. Jan ONDREJ ondrejj na upjs.sk
Úterý Březen 15 11:49:56 CET 2005

On Tue, Mar 15, 2005 at 09:57:19AM +0100, Zdenko Podobný wrote:
> Pokial nie je problem so stahovanim velkych suborov, tak by som uz
> odporucal instalovat testovacie verzie OO2 z
> ftp://ftp.linux.cz/pub/localization/OpenOffice.org/devel/680/. Stabilita
> je podla mojej skusenosti dobra.
> Okrem ineho su tam verzie pre redhat a debian a tieto baliky obsahuju
> IMHO vsetko dostupne, co sa tyka slovenciny/cestiny.

Ja ich uz pouzivam a mozem potvrdit, ze su velmi dobre.
Aj co sa tyka rychlosti (bezia rychlejsie ako 1.1) aj co sa tyka
stability, novych funkcii ... Padal mi len na jednom subore,
co ale vyriesil znova upgrade. Posledna verzia funguje vynikajuco
(ale nepouzivam to denne) :-)

Nepaci sa mi ale pomenovanie balickov RPM. Preco su tam tie coreXX balicky?
Pozeram, ze Fedora Core 4 (coskoto bude asi test1) uz ho ma v sebe
a ma ich pomenovane krajsie. Neda sa to prebrat?

		SAL