[linux] slovensky spellchecker pre oo - fedora core 3

Zdenko Podobný zdpo na mailbox.sk
Úterý Březen 15 12:29:29 CET 2005

Ing. Jan ONDREJ wrote:

>Nepaci sa mi ale pomenovanie balickov RPM. Preco su tam tie coreXX balicky?
>Pozeram, ze Fedora Core 4 (coskoto bude asi test1) uz ho ma v sebe
>a ma ich pomenovane krajsie. Neda sa to prebrat?

Myslim, ze to je otazka na Pavla Janika. Neviem co ovplyvnuje nazov
balika. Pre mna bolo prekvapenim, ze slovensky spellchecker som nasiel v
core balicku - predpokladal som ze bude v language (mozno sa to
medzicasom zmenilo, uz som dlhsie neaktualizoval).

Pre mna su to vsak len "detske choroby", ktore sa vyriesia finalnou
verziou. Ovela zaujimavejsie je doladenie prekladu atd. aby finalna
verzia bola bez chyb (jazykovych aj funkcnych)...

Zd.