[linux] Interny PCI HW modem

Mike mike na spinet.sk
Úterý Březen 15 14:21:51 CET 2005

Zdravim,

uz len tak zo zufalstva skusam aj tu...

Potreboval by som zohnat interny PCI modem s plne hardverovym riadenim,
ktory sa voci systemu tvari ako UART 16550 , t.j. v linuxe sa nanho
pouzije iba klasicky "serial.o" driver a setserial a javi sa ako dalsi
seriovy port.

Ak o nejakom viete, skuste poradit nejakeho vyrobcu/typ. Hladam typ
ktory sa este  vyraba, nie nejaky stary kus, pretoze by som ich
eventualne potreboval viac kusov (15-20).

Na internete som nasiel akurat
http://www.linuxmafia.com/faq/Hardware/PCImodems.html
kde je biednych 8 typov, z ktorych som 2 nenasiel , 4 sa uz nevyrabaju a
jeden je len pre USA.

Jedine co z toho zoznamu vyzera pouzitelne je Topic FM-56PCI-TP, ten som
nasiel u fy. Well (Wellmodem), co su nejaky Tajwanci, ale nemaju
certifikat pre EU pre dany typ, takze neviem ci sa mi podari ich
distributora presvedcit aby mi par dopravil.

Viem ze su winmodemy, ktore funguju pod linuxom, ISA HW modemy a
externe, avsak pre nas projekt neprichadzaju do uvahy.

Mike