[linux] bootovanie

Lubomir Host rajo na platon.sk
Středa Březen 16 15:13:17 CET 2005

On Wed, Mar 16, 2005 at 02:25:21PM +0100, Peter Surda wrote:
> iptables -I FORWARD -m time --timestart 06:00 --timestop 15:59 -j DROP

Aj ja som si rozsiril obzor, diik ;-)

> Tento predpoklad sa mi v praxi nepodarilo overit.

Na rychlej linke to mozno necitit a tiez je problem s tym, ze vacsina
stranok je generovana, tzn. pouziva v URL otaznik. A ked som si spravne
vsimol, tak squid taketo URL standarne necachuje. A tiez nezanedbatelny
cas berie niekedy vyrenderovanie stranky v browseri. ;-)

Ale realne som to nikdy nemeral o kolko %. Kazdopadne ak updatujem
viacero debianov v tej istej sieti cez pomalu linku a maju nastavene tie
iste sources, tak tam je rozdiel znacny. Prvy klient to nacachuje
(download cca 60kB/sec) a druhy vyuzije cache (z cache > 700kB/sec).
Takze tam to vidis. V specifickych pripadoch 1000% zrychlenie. ;-)

rajo

--
Lubomir Host 'rajo' <rajo AT platon.sk>        ICQ #:  257322664
Platon Software Development Group              http://platon.sk/