[linux] bootovanie

Středa Březen 16 18:38:14 CET 2005

On 16.03 15:13, Lubomir Host wrote:
> Na rychlej linke to mozno necitit a tiez je problem s tym, ze vacsina
> stranok je generovana, tzn. pouziva v URL otaznik. A ked som si spravne
> vsimol, tak squid taketo URL standarne necachuje. A tiez nezanedbatelny
> cas berie niekedy vyrenderovanie stranky v browseri. ;-)

ta haluz sa da vypnut. JE pravda ze vela stranok mava problemy sa
cache-ovanim, pretoze tvorca pri vytvarani vobec na take nieco nemysli,
casto dokonca explicitne a hlavne bezdovodne (z neznalosti problematiky)
aching zakazuje. Nastastie tu mame este obrazky a ine staticke dokumenty
ktore sa cache-ovat daju.

dolezite je hlavne mat dobre nakonfigurvany (vykonny) proxy server (aby
prenosy nespomaloval) s velkym (a rychlym) diskom (odporucane je vyhradit
velkost aspon tyzdenneho objemu prenesenych dat)

BSE = Mad Cow Desease ... BSA = Mad Software Producents Desease