[linux] After LugCon12

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Pondělí Březen 21 23:06:58 CET 2005

Ahoj,

>   LinuxVikend bol vyborny a velmi sa tesim na dalsie
> podobne stretnutie, najma ak bude arganizovane nieky
> inym bude moznost vidiet iny pristup (inspirovat sa).
>
>   Dufam ze ste vsetci stastne a bezpecne dosli domov.

najdolezitejsia pripomienka, ktoru mam: strasne malo dynamicke to bolo.
Hrozne dlhe prestavky medzi prednaskami a casove sklzy, hlavne na
zaciatku.

Napriklad prednaska o sietach bola z mojho pohladu dost nudna (teda nie
preto, ze by nebola dobra, ale skor preto, ze som sa moc nemal co
dozvediet, bola robena viac pre zaciatocnikov). Co by mi nevadilo,
pretoze by som na nu jednoducho neprisiel, lenze ona trvala este
minimalne o polhodinu dlhsie ako bola naplanovana, potom hrozne dlha
pauza pred dalsou, takze som tam hodinu sedel dost zbytocne. Podobne
veci sa stavali v podstate stale.

Myslim si, ze je celkom dolezite, aby si prednasajuci precital, co ide
prezentovat a snazil sa zarezervovat si tolko casu, kolko bude
potrebovat.

Zaroven nechapem tie casove sklzy. Vacsina prednasajucich si tam
kopirovala svoje slajdy. Bud si to nachystam na notebooku tak, aby som
si ho pichol do projektora a mohol prezentovat (teda pauza medzi
prednaskami moze byt do 5 minut) alebo si to nachystam rano pred celym
dnom, pripadne cez obed.

Z toho mala prednasok, co som videl velky respekt hlavne Oozymu, jeho
prednasky som videl obe a boli pre mna velmi zaujimave a taktiez sa mi
velmi pacila Macova prednaska o wardrivingu.

Kazdopadne som bol na lugcone po dlhom case a bolo celkom fajn,
organizatorom patri urcite zan velka vdaka.

 J.