[linux] After LugCon12

Ing. Jan ONDREJ ondrejj na upjs.sk
Úterý Březen 22 07:43:25 CET 2005

On Mon, Mar 21, 2005 at 11:06:58PM +0100, Juraj Bednar wrote:
> Ahoj,

> najdolezitejsia pripomienka, ktoru mam: strasne malo dynamicke to bolo.
> Hrozne dlhe prestavky medzi prednaskami a casove sklzy, hlavne na
> zaciatku.

No neviem na ktore "dlhe prestavky" myslis okrem tej jedej spominanej,
lebo ku koncu to boli 5 minutove prednasky. Na zaciatku sa ospravedlnujem
za dlhsie pauzy, snazili sme sa vyriesit problem so slnkom.

> Zaroven nechapem tie casove sklzy. Vacsina prednasajucich si tam
> kopirovala svoje slajdy. Bud si to nachystam na notebooku tak, aby som
> si ho pichol do projektora a mohol prezentovat (teda pauza medzi
> prednaskami moze byt do 5 minut) alebo si to nachystam rano pred celym
> dnom, pripadne cez obed.

Vacsina prednasok isla z mojho notebooku kvoli zaznamu.
Jednak som potreboval notebook, ktory vie zobrazovat obraz na LCD
aj na projektore a jednak som robil zaznam priamo z obrazovky (digitalne).
To bol dovod, preco sa vsetky prednasky kopirovali takmer na poslednu
chvilu, lebo to islo vsetko na ten isty notebook (na ostatnych sme
mali problem s programom na nahravanie a podobne). Nabuduce
si skusime pripravit 2 prezentacne notebooky. Resp. uz sme prisli
na riesenie ako to jednoducho zaznamenavat cez siet.

		SAL