[linux] PCMCIA WI-FI karta SMC2835w, rozbehnutie karty, nefungujuci kismet

Urban Biel rbk na stv.sk
Úterý Březen 22 10:26:56 CET 2005

Zdravim

> Takze kupil som si kartu SMC 2835w za rovnych 1000 Sk s DPH. Vyzera, ze
existuju dve verzie (minimalne). Jedna bezi s driverom prism54, druha
verzia s ndiswrapperom. Kombinacia tychto driverov nema zmysel.
> to uz aj po mensich problemoch (problemy s IRQ) zacalo fugnovat. Pouzil

> Tento modul ndiswrapper musim natiahnut PRED tym, ako sa natiahne modul
> prism54, inac to nefunguje. Natiahnutie drivera na PCMCIA a prism54
modul prism54 je tu zbytocny, koniec koncov ani v uvedenych logoch
nenechava stopu.

> Skusal som rozbehnut kismet, aby pohladal nejake siete, ale zial
Kismet nad ndiswrapperom nebezi. Tcpdump ano, ale nie v promisc mode.

--
Urban