[linux] After LugCon12

Plzik Milan mmp na golem.gymzv.sk
Úterý Březen 22 14:18:26 CET 2005

On Mon, Mar 21, 2005 at 11:06:58PM +0100, Juraj Bednar wrote:

> najdolezitejsia pripomienka, ktoru mam: strasne malo dynamicke to bolo.
> Hrozne dlhe prestavky medzi prednaskami a casove sklzy, hlavne na
> zaciatku.

Hrozne dlhe prestavky boli sposobene malou ucastou prednasajucich - kvoli
tomu sa skoro vsetky prednasky (zvycajne mali okolo 30-45 minut) natiahli
na rovnu hodinu. Takze niekedy to nezachranila ani diskusia.

> Napriklad prednaska o sietach bola z mojho pohladu dost nudna (teda nie
> preto, ze by nebola dobra, ale skor preto, ze som sa moc nemal co
> dozvediet, bola robena viac pre zaciatocnikov). Co by mi nevadilo,
> pretoze by som na nu jednoducho neprisiel, lenze ona trvala este
> minimalne o polhodinu dlhsie ako bola naplanovana, potom hrozne dlha
> pauza pred dalsou, takze som tam hodinu sedel dost zbytocne. Podobne
> veci sa stavali v podstate stale.

Tu sa musim organizatorov (teda JaSana a Mareka Englera a dalsich:-)
zastat - povodne sa ratalo, ze budu separatne casti s jednoduchsimi a
zlozitejsimi prednaskami. Bohuzial prednasajucich bolo tolko, ze to LTT
stacilo na vykrytie jednej miestnosti. Ja som takisto mal taku viac
jednoduchu ako zlozitu prednasku (a aj tak som ju prilis nezvladol, ale
nejde o to), takze asi vacsine obecenstva vela nepriniesla.

> Myslim si, ze je celkom dolezite, aby si prednasajuci precital, co ide
> prezentovat a snazil sa zarezervovat si tolko casu, kolko bude
> potrebovat.

Prednasky mali dovod - boli ich malo (vid vyssie:-).

> Kazdopadne som bol na lugcone po dlhom case a bolo celkom fajn,
> organizatorom patri urcite zan velka vdaka.

Plne suhlasim:-).

>  J.

Milan 'mmp' Plzik