[linux] DatalockW + Samba

Mike mike na spinet.sk
Úterý Březen 22 15:07:29 CET 2005

Zdenko Podobný wrote:
> Ahoj,
>
> mozes poslat info ako si dopadol?
>
> U nas vo firme uvazujeme o prechode na Datalock a rad by som sa vyhol
> prekvapeniam. Inak ponukli sme im ako operacny system pre server Windows
> a AIX, oni povedali, ze podporuju (iba?)/odporucaju RED HAT ;-)
>
> Ak by si mal cas a pripadne poslal aj info s cim nie si/ostatni
> pouzivatelia spokojny s Datalockom, resp. na co si  mam davat pozor, tak
> by som bol velmi vdacny :-)

Zdar,
momentalne som na mrtvom bode, pretoze sa robia danove priznania a robit
akykolvek zasah do systemu je momentalne dost tazke, ak by som teraz
nieco pokazil tak odvisnem v prievane :-)

Robim nejake merania, ale na nic som zatial neprisiel, pripada mi to
coraz viac, ze DLOCKW je proste pomaly...
Bohuzial som ho nikdy nevidel na Windows serveri, predtym tu mali Novell
a tam to podla mna neslo o moc rychlejsie.

Inak co sa tyka serveru, tiez bezi na RedHate, konkretne FC2 s
poslednymi updatmi, bohuzial na 2.4.27 jadre (dlha story zahrnajuca SATA
RAID).

Mike