[linux] After LugCon12

Michal Karas zoliq na azet.sk
Středa Březen 23 11:19:49 CET 2005

Zdravim,
ak by sa nahodou niekto chcel pozriet, hodil som nejake fotky z prveho
dna na web. Sice za moc nestoja - alebo su rozmazane, alebo moc tmave.
Nastastie (pre mna :) to mozem zvalit na  chripku, ktora ma tesne pred
lugconom zastihla.
Su tam aj nejake videonahravky z JaSanovych pesniciek, ktore su podla
jeho slov volne siritelne, takze mozete kludne sosat :)

s pozdravom
              Michal 'zoliq' Karas