[linux] OT: prosba o pomoc

Jan Karabas janci na savbb.sk
Středa Březen 23 15:39:01 CET 2005

Ahojte,

chcel by som sa spytat, ci by bol niekto z Vas ochotny mi pomoct s mojim
serverom (Gentoo2004.3). Chcel by som sa s nim stretnut osobne a tak
pripadaju do uvahy len ludia z okolia B. Bystrice. Zda sa mi totiz najlepsie,
keby moju situaciu ten clovek videl. Jedna sa o zopar problemov a nejake
vysvetlenie, su to mozno dve hodinky..... (mozno viac - dufam ze nie). Rad by
som sa zopar veci este naucil (kedze nie som ziadny guru, len sa veci trosku
rozumiem) a najlepsie to vidim asi takto.

Pozor, pravdepodobne to bude bez odmeny!!! Mozno vybavim nejaku nanajvys
symbolicku (v IT branzi), kedze pracujem na SAV.

Ochotni ludia mi mozu napisat na moj osobny mail "karabas at savbb.sk" nie do
konfery. Dakujem velmi pekne

Majte sa

JK