[linux] 802.3ad Link Aggregation + multiportove sietove karty

Lubomir Host rajo na platon.sk
Úterý Březen 29 18:29:12 CEST 2005

Zdravim,

chcem sa spytat, ze ci niekto ma skusenosti s viacportovymi sietovymi
kartami (idealne 100Mbit, nie 1Gbit). To su take karty, ktore maju 2, 4,
alebo dokonca 6 RJ45 konektorov a strkaju sa do jedneho PCI slotu. Mam
na mysli taketo nieco: http://www.small-tree.com/mp_cards.htm

Ako je to s podporou v Linuxe?

Da sa vobec nieco take na slovensku kupit? Pozeral som Libru, Agem,
BGS-Distribution, Shark a nevidel som to v ich cennikoch.

Cele to je zastresene standardom 802.3ad, ktory hovori nieco o spajani
viacerych liniek do jednej, kvoli zvyseniu dostupnosti a priepustnosti
siete. Prave o taketo nieco by som sa chcel pokusit.

Ma s tym niekto skusenosti? Da sa to rozbehat bez kodovania v jadre? ;-)
Diik za kazdu radu.

rajo

--
Lubomir Host 'rajo' <rajo AT platon.sk>        ICQ #:  257322664
Platon Software Development Group              http://platon.sk/