[linux] 802.3ad Link Aggregation + multiportove sietove karty

Marek Soha konfery na snet.sk
Úterý Březen 29 18:56:42 CEST 2005

Odporucam precitat:

http://www.czfree.net/forum/showthread.php?s=&threadid=10652&highlight=vice+portu
Na zaciatku ide iba o dohodu nakupu,ale napokon je tam pojednavanie aj
o chipsetoch a o spotrebe atd.

Dalej odporucam http://asm.inshop.cz/inshop/scripts/detail.asp?ItemID=86523
Pokial viem tak ASM predava aj v SR...Len ta cena je limitujuca (i ked
vo firemnom prostredi...;))
No a nakoniec:
http://www.dlink.cz/?go=jN7uAYLx/oIJaWVUDLYZU93ygJVYKOhST9vhLPG3yV3oUYB7gKltbNlwaaRp5zgpAmu5j3cf/YELBdb33KfiLksRt+3aZw==

(sorry za dlhy riadok)

S prianim pekneho dna

Lubomir, dňa 29. marca 2005 o 18:29:12 ste napísali:

-> Zdravim,

-> chcem sa spytat, ze ci niekto ma skusenosti s viacportovymi sietovymi
-> kartami (idealne 100Mbit, nie 1Gbit). To su take karty, ktore maju 2, 4,
-> alebo dokonca 6 RJ45 konektorov a strkaju sa do jedneho PCI slotu. Mam
-> na mysli taketo nieco: http://www.small-tree.com/mp_cards.htm

-> Ako je to s podporou v Linuxe?

-> Da sa vobec nieco take na slovensku kupit? Pozeral som Libru, Agem,
-> BGS-Distribution, Shark a nevidel som to v ich cennikoch.

-> Cele to je zastresene standardom 802.3ad, ktory hovori nieco o spajani
-> viacerych liniek do jednej, kvoli zvyseniu dostupnosti a priepustnosti
-> siete. Prave o taketo nieco by som sa chcel pokusit.

-> Ma s tym niekto skusenosti? Da sa to rozbehat bez kodovania v jadre? ;-)
-> Diik za kazdu radu.

-> rajo

---------------=[**]=-----------------
             \\\\|////