[linux] 802.3ad Link Aggregation + multiportove sietove karty

Mike mike na spinet.sk
Středa Březen 30 13:01:45 CEST 2005

> Isteze je to jednoduchsie. Ale...
>
> Nemozu pri tom nastat nejake komplikacie, naprikald nedostatok IRQ,
> konflitky a podobne?

Moze :) , komplikacie nastanu vzdy ked to najmenej cakas.

> Ma to niekto takto rozbehane, resp. kolko najviac separatnych
> nezavislych sietoviek sa vam podarilo rozbehat v ramci jedneho Linux
> boxu?

Ja mam 3 stroje rozbehane s 3 sietovkami, vsetko bez problemov, dva z
nich su stare sunky ktore nikdy nepoculi o APIC a ani tak nemaju problem
s IRQ. Je pravda ze nie su extremne vytazene, oba funguju len ako
routre/firewally, takze mozno ak by vsetky rozhrania bezali naplno mohol
by byt nejaky problem, ale zatial som sa s tym nestretol.
Videl som aj 4 v jednom stroji.

Samozrejme je otazne,ci ma viac sietoviek vyznam.

Priepustnost klasickej PCI je max. 1 Gigabit aj to len teoreticky, takze
ak potrebujes rychlejsie tlacit data je lepsie kupit ozajstny router ci
server ako pridavat sietovky do bezneho PC.

Co sa tyka spolahlivosti, tak si myslim ze ak mas dva gigabity alebo
4x100Mbit, tak ti skor odide nejaky iny kus HW,ako sietove spojenie.

Mike