[linux] 802.3ad Link Aggregation + multiportove sietove karty

M. F. PSIkappa psi na psisko.sk
Středa Březen 30 13:05:22 CEST 2005

Ondrej Jombik wrote:

> Isteze je to jednoduchsie. Ale...
>
> Nemozu pri tom nastat nejake komplikacie, naprikald nedostatok IRQ,
> konflitky a podobne?
>
> Ma to niekto takto rozbehane, resp. kolko najviac separatnych
> nezavislych sietoviek sa vam podarilo rozbehat v ramci jedneho Linux
> boxu?
>
> --
>   _/|   Ondrej Jombik - nepto na php.net - http://nepto.sk - ICQ #122428216
>  <_  \  Platon SDG - open source software development - http://platon.sk
>    `\|  This message was written with Pine, the fastest IMAP mail client
> [...]

Bezproblemov chodi 5x intel e100, mal som rozchodenych aj 6x RealTek
8139B, ale s tym som robil len pokusy a nemal som to produkcne nasadene.
  Pocet sucasne fungujucich kariet je zavisly na konkretnej kombinacii
zakladnej dosky a sietovej karty.
Existuju aj priemyselne dosky, do ktorych sa da osadit 12 kariet, ale
myslim si ze lacnejsie bude riesenie s gigabit ethernet kartou a switchom.

Jedno varovanie pre tych co by chceli kupovat D-Link DFE-580TX, tato
karta nepodporuje giant frames, takze ak budete chciet prevadzkovat
VLANy, tak musite znizit mtu. Navyse treba ratat s tym, ze viac portove
karty maju nizsi vykon, nepamatam si uz presne cisla z merani co sme
robili, ale najviac sa mi pozdaval dvojportovy intel, len skoda, ze je
ta karta tak draha.

--
`)_|_('       PSIkappa
    I k        psi _at_ psisko.sk