[linux] 802.3ad Link Aggregation + multiportove sietove karty

M. F. PSIkappa psi na psisko.sk
Středa Březen 30 22:10:39 CEST 2005

Matus UHLAR - fantomas wrote:

> ak nejde prave o to, aby dotycne PC robilo ten switch so vsetkymi moznymi
> vymozenosti SW routovania, ktore switch za tu cenu nezvlada

Taketo situacie sa v praxi skutocne osetruju kombinaciou routra a
switchu, kedze router vacsinou nema dostatocnu hustotu portov a switch,
ktory by mal dobry SW routing a zvladal by veci co router by zas bol
velmi drahy. Preto kompromisne riesenie pozostava z lacneho L2 switchu s
podporou VLAN (IEEE 802.1q) a dobreho routra ( v nasom pripade PC s
linux-om). Porty switchu sa budu tvarit ako keby to boli interfaces toho
routra a veci ako packet filtering, QoS, routing,... budu krasne
fungovat. Cele sa to da zbastlit za nejakych 17 tis. Sk a budeme mat 24
portovy router.

--
`)_|_('       PSIkappa
    I k        psi _at_ psisko.sk