[linux] 802.3ad Link Aggregation + multiportove sietove karty

M. F. PSIkappa psi na psisko.sk
Středa Březen 30 22:31:26 CEST 2005

Lubomir Host wrote:

> Ved prave o to ide. Mas 100 PC v lokalnej sieti a vela (cca 6) pomalych
> (1 Mbit kazda linka) liniek. A potrebujes tento pomerne velky traffic
> smerom von rozdelit pokial mozno rovnomerne medzi tych 6 liniek.
>
> Natiahnut jednu silnu linku nie je podla vsetkeho technicky mozne.
>
> Preto take divne riesenie s "inteligentnym" routerom, ktory bude
> rozdelovat traffic aspon nejakym trapnym algoritmom medzi 6 liniek.
> A dolezite: ak si raz jednu IP naroutoval do jednej linky, nemal by si
> ju uz routovat do inej linky, lebo sa tomu PC navonok zmeni IP adresa
> [...]

Ak tie linky su skutocne tak pomale, tak kludne pouzi 4 port
FastEthernet kartu + zbytok 1 port karty.
Namiesto hratok s iptables a iproute2 + skriptovania a ineho masochizmu
si pozri tuto stranku:
http://selab.edu.ms/twiki/bin/view/Networking/RoutesKeeperProject

--
`)_|_('       PSIkappa