[linux] 802.3ad Link Aggregation + multiportove sietove karty

Čtvrtek Březen 31 12:13:19 CEST 2005

On 30.03 22:10, M. F. PSIkappa wrote:
> Taketo situacie sa v praxi skutocne osetruju kombinaciou routra a
> switchu, kedze router vacsinou nema dostatocnu hustotu portov a switch,
> ktory by mal dobry SW routing a zvladal by veci co router by zas bol
> velmi drahy. Preto kompromisne riesenie pozostava z lacneho L2 switchu s
> podporou VLAN (IEEE 802.1q) a dobreho routra ( v nasom pripade PC s
> linux-om). Porty switchu sa budu tvarit ako keby to boli interfaces toho
> routra a veci ako packet filtering, QoS, routing,... budu krasne
> fungovat. Cele sa to da zbastlit za nejakych 17 tis. Sk a budeme mat 24
> [...]

ano, ale niekedy naozaj treba viac portov priamo v tom PC a nepostaci
jeden velky switch. Teda pokial to nie je 48portovy manazovatelny switch s
vlanmi ovladajuci L3 zalezitosti, co vsak je draha zalezitost a ak som
dobre pochopil ide prave o nahradu niecoho takehoto PCdlom, kde 4 sietovky
su skratka malo
- Holmes, what kind of school did you study to be a detective?
- Elementary, Watson.