[linux] 802.3ad Link Aggregation + multiportove sietove karty

M. F. PSIkappa psi na psisko.sk
Čtvrtek Březen 31 21:59:09 CEST 2005

Matus UHLAR - fantomas wrote:

> ano, ale niekedy naozaj treba viac portov priamo v tom PC a nepostaci
> jeden velky switch. Teda pokial to nie je 48portovy manazovatelny switch s
> vlanmi ovladajuci L3 zalezitosti, co vsak je draha zalezitost a ak som
> dobre pochopil ide prave o nahradu niecoho takehoto PCdlom, kde 4 sietovky
> su skratka malo

Toto som moc nepochopil, mozes opisat situacia, kedy sa neda pouzit
kombinacia router+switch, ale je nutne pouzit len router s vela portami ?

--
`)_|_('       PSIkappa
    I k        psi _at_ psisko.sk